ال ایال ای، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 6 روز سن داره

هدیه خدای مهربون...ال ای

برگشتیم :)😍

اش دندونی یا همون دیشلیق خودمون

1392/9/27 16:37
نویسنده : nardin
3,826 بازدید
اشتراک گذاری

ال ای مامان سلام گلم....بالاخره موفق شدیم برات اش دندونی درست کنیم اخه چون من میرم سر کار پنج شنبه ها فقط فرصت دارم واسه همینم طول کشید ..اخه میگن اگه دندونی درست کنه  بقیه دندوناشو  راحت تر در میاره به قول یه نفر اگه بادوم و گردو  و کشمش زیاد داشته باشه هم خیلی خیلی راحتر در میادهاهاهاها

بله جونم بگه برات که چند نفر مهمون دعوت کرردیم واسه شام و برات مهمونی گرفتیم خیلی خوش گذشت مامان جونات خیلی زحمت کشیدی....خاله الهه هم که دیگه سنگ تموم گزاشت هم کارتای دندونیتو درست کرده بود هم تو تزیین کلی کمک کرد  ...عکساشو برات میزارم عزیزم...

اونروز من خیلی غصه خوردم که خواهر ندارم لاقل تو تزیین کمکم میکرد ...اخه مامان چه قد کمک کنه ...خسته میشه ...هر چند از دو روز قبلش اومده بود و بهم کمک میکرد ...به هر حال اونروز گفتم حتما برات یه خواهر میارم تا تو تنها نباشی....اما بعدا پشیمون شدم  اولا گفتم نکنه پسر بشه و باز تو بی خواهر لمونی و لعدم مصایب چند ماه گذشته که یادم اومد فوری توبه کردم...قلب

عزیزم این سالاد الویه که سعی کردیم شکل دندون بشه...اون کناری هم کوکو لوبیا سبزه...

ایشون هم دسر ژان اسپانیایی که از دوست خوبم الهامجون یاد گرفتم و عالیییییی بود

عکس دسته جمعی روز دندونیت...الته یه قسمتی از مهمونا تو عکس نیستن...

الی جونم اون شب کلی زحمت کشیدم ژیراهن خوشگلتو تنت کردم با کفشای نازت اما نمیدونم چرا حوصله نداشتی و گریه میکردی...مجبور شدم همه رو در بیارم و این تنها عکس نصفه نیمه با بابایی هست که لباسات تنته

ال ای جونم شما هنوزم خوابت تنظیم نشده بعد از واکسن شش ماهگی سیستمت به هم ریخت و تا امروزم جور نشده الان چند وقتی میشه اوردمت شبا تو تخت خودت بخوابی منم پایین جا میندازم میخوابم...هر شب سه بار واسه شیر بیدار میشی...حدود سه...حدود شش و حدود نه....دیگه شیر منو نمیخوری پس میزنی یه ماهی میشه کامل شیر خشکی شدی دیگه...شیر خشک ببلاک دو میخوری خیلی هم دوست داری حتی بیشتر از غذا...عاشق میوه هستی...مخصصا سیب...موزم خیلی دوست داری اما چون یبوست میاره کمتر بهت میدیم....مرکبات زیر یه سال ممنوعه اما اونروز یه نارنگی ورداشته بودی توپ بازی میکردی یه هو دیدم یه سوراخ باز کردی و شروع به استخراج کردی و چه کیفی میکردی ..مامانی اشتهات کم شده ...دیگه فرنی زیاد نمیخوری...عاشق ماست شدی ...هر غذایی و یه وغده میخوری و تکراری باشه یکی دو قاشق میخوری فقط.از دست تو نمیشه کاری کرد تو خونه ...تازگی ها کمد ها رو کشف کردی با کشو ها...روزی چندین بار میری سراغ کشوی میز ارایش من و زحمت بیرون ریختن وسایلو میکشی....یخچالم که قبلا گفتم خیلی دوست داری....لباسشویی و ظرفشویی و مطمینم اگه بتونی میری میشینی توش...از دیوار راست بالا میری ....راستی فک کنم راننده خوبی بشی اونقد دوس داری فرمانو بپیری دستت و بچرخونی...قربونت بشم من الهی...

با جدیت تمام در حال تعویض دنده

خواب نیمروزی توی تابت...خسته نباشی وروجک.

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان آیدا
1 دی 92 8:40
جشن دندونیت مبارک خوشگل خانم.
مامان رهام
3 دی 92 15:54
ال ای خوشگلم به ماهم سربزن لینکتون کردیم خوشحال میشیم باماهم در ارتباط باشید
nardin
پاسخ
منم خیلی خوشحال میشم دوست خوبی مثل شما دارم.چشم
الهه مامان سایدا
5 دی 92 7:57
سلام عزیزم ماشالله چقدر شما نازی عزیز خاله قربون اون چشمای نازت برم
nardin
پاسخ
مرسی خاله جون چشاتون قشنگه
الهه
10 دی 92 15:56
به به چه دخمل خوشگلی چه دندونای سفیدی چه مامان مهربون و هنرمندی خدا براتون حفظش کنه
nardin
پاسخ
مرسی الهه جان به ما سر زدی فدای محبتت
fatila
14 دی 92 13:10
ال آی جونم جشن دندونیت مبارک گلم انشالله به سلامتی همه دندونات در بیان
nardin
پاسخ
سلام فاطی جونممرسی عزیزم هومن گلم خوبه؟ ما هم دلمون واستون تنگ شده ...هوا یه کم مساعد شه حتما میبینیم هم دیگه رو
مامان روشا
10 دی 93 10:25
تو چه ماهی فرشته کوچولو امیدوارم همیشه سلامت زیر سایه مامان و بابای مهربون باشی و همیشه همینقدر معصوم. اگه تمایل داشتید به روشای منم سر بزنید.