ال ایال ای، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 6 روز سن داره

هدیه خدای مهربون...ال ای

برگشتیم :)😍

ال ای خانوم وکاراش

1392/6/18 12:42
نویسنده : nardin
837 بازدید
اشتراک گذاری

 

ال ای جونم مامان فدات بشه الهی...الان ده روزه که هم میشینی هم چهار دست وپا میری...وای که چه قدر با مزه حرکت میکنی همش فیلمت و میگیرم بزرگ شدی نشونت بدم...باسنتو میدی بالا بعد با یه حرکت عجیب غریب حرکت میکنی...عاشق موبایل تاچ هستی....اون یکی موبایل ها رو دوست نداری...اولین چهار دست و پا رفتنت هم حمله به سوی موبایل من بود...انگری بردز رو باز میکنم ضعف میکنی....تازه با تلویزیون هم حرف میزنی گاهی میخای بری بغل اون ادما....چند وقتیه روروک سواری هم میکنی البته زود حوصله ات سر میره...زیاد دوس نداری..

دخترم دیگه همه جا میره...حتی زیر میز ای شیطونک.

 

راستی تازگی ها از هر کی خوشت میاد اول بهش میخندی بعد که عکس العمل دیدی خودتو میندازی طرفش...اون روز با عمه و مامان جون رفته بودیم لاله پارک روسری بخریم ... شما بغل من خواب بودی همین که بیدار شدی اقا فروشنده رو گول زدی اومد بغلت کرد کلی باهات بازی کرد ...عروسک منی عزیزم...به قول مامان خدا یه جذابیتی بهت داده همه رو جذب میکنی غریبه و اشنا هم نداره..ماشالاه به دختر نازم...

اینم از لاله پارک...خوابت برد از بس شیطونی کردی

عزیزم خسته شدی فدات شم تو بغلم خوابت برد

خوشگلم چند روز پیش روز دختر بود روز تو...گلم دخترم ...میدونی بزار یه اعترافی بکنم همیشه ته دلم دوست داشتم دختر دار شم اما میترسیدمبه زبون بیارم خدا ناشکری حساب کنه نده بهم خجالت

اما قربون خدا بشم که تو رو به ما داد...هدیه خدای مهربونی...نور و ماه زندگیمونی...خوشگل کردی زندگیمونو عزیزم ازت ممنونم...راستی رفتیم خونه مامان جون اینا به مناسبت روز دختر به من و تو کادو دادن یه کار صنایع دستی میخام قابش کنم بزنم به اتاقت.....

ال ای جونم غذا روهم شروع کردیم فرنی حریره بادام سوپ ...گاهی هم تنوع های دیگه از امروز میخام سرلاک و میوه شروع کنم اخه ماشالا عاشق غذایی خودتو میکشی واسه غذا همچین خودتوپرت میکنی سمت سفره...دهن ما رو وقتی غذا میخوریم با حسرت نگتهمیکنی دلم کباب میشه اما تو الان فقط غذاهای سبک مخصوص خودتو باید بخوری کمکم همه چی میخوری عجله نکن...ا

اینم عکس اولین غذا خوردنت

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

افسانه
25 شهریور 92 20:54
الهیییی فداشدن بشم خدا حفطش کنه خیلی ماهه واسه اسپند دود کن
مامان رادمهر
6 مهر 92 14:33
واااااای چه دختر خوشگل و نازی هزار ماشالله چه چشمای خوشرنگی داره- مامانش حتما براش اسفند دود کن و صدقه بده که چشم نخوره - لینکتون کردم البته با اجازه آخه ال ای جون و رادمهر تقریبا یه ماه فاصله ی سنیشونه منو رادمهر عروسک خوشگلتونو میبوسیم
مامان رهاجون
10 مهر 92 12:32
وای ماشالا/از طرف من 2 تا بوس محکم به دخمل نازت بکن/خدا حفظش کنه/